Proiect - Plante medicinale

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lilanda spune:

quote:
Initial creeata de adusca
1. credeti ca terapia prin plante medicinale va castiga teren pe viitor?

2. folositi plante medicinale pt prevenirea si tratarea diverselor boli? si daca da, care-s cele mai uzuale?

3. cum le procurati?

4. care credeti ca sunt avantajele medicamentelor obtinute din plante medicinale in comparatie cu medicamentele artificiale obtinute prin sinteza chimica .




1. Sincer... nu, daca plantele se folosesc in stare bruta. Evident ca exista medicamente care contin extracte de plante, insa infuziile sau decocturile se folosesc din ce in ce mai putin.
2. NU.
3. Probabil ca daca mi-ar fi prescrise, din farmacie..
4. Habar n-am de reactii adverse, insa cu siguranta nu polueaza mediul...

pozulici si www.desprecopii.com/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=24607&whichpage=4" target="_blank">calatoria lui Ilie spre tara lui Hamlet

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lilanda spune:

quote:
Originally posted by yank

Imi esti datoare,sa nu uiti!Eu sigur nu o sa uit




Chiar ma minunam cum ai raspuns asa apelului, digiaba!!!
Edit ca sa zic ccc ca citronmelissul e roinita...io o folosesc la mincaruri :-))


pozulici si www.desprecopii.com/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=24607&whichpage=4" target="_blank">calatoria lui Ilie spre tara lui Hamlet

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns KUKI spune:

O fi prea tarziu, Tudor a plecat deja la scoala ?
Dar raspund, numa' de-a naibii ca sa fii tu datoare la cat mai multa lume

1. Cred ca depinde de tara. In cele puternic industrializate, nu cred sa prinda teren mai mult decat pana acum. In cele mai sarace sau cu traditie in medicina naturista, cred ca da. Chiar si in Ro, cred ca pe langa o oarecare traditie in domeniu, multi romani considera mai ieftine tratamentele prin plante medicinale.